Servicii

 

S.C. BMS NICO S.R.L. realizeaza:


1.  Asistenta tehnica, instruire si consultanta in vederea evaluarii, proiectarii, elaborarii/documentarii, implementarii si certificarii sistemelor de management conform:

 

Standardelor in domeniul managementului calitatii, din seria ISO 9000 - care raspund cerintelor legale/reglementare, a clientilor privind produsele/proceselerealizate de organizatie

Standardelor in domeniul managementului protectiei mediului din ISO 14000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind protectia mediuliui

Standardelor in domeniul managementului sanatatii si securitatii ocupationale, din seria OHSAS 18000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind sanatatea si securitatea muncii

Standardului in domeniul responsabilitatii sociale SA 8000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind responsabilitatea sociala

Standardelor in domeniul securitatii informatiei, din seria ISO 27000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind securitatea informatiei

 

2.  Inginerie si asistenta tehnica in toate domeniile de activitate

 

 Realizam prin intermediul colaboratorilor nostri consultanta tehnica pentru urmatoarele domenii:

constructii civile si industriale; drumuri si poduri; metale si produse din metal; masini si echipamnte

produse din cauciuc si mase plastice; comert; tesaturi si produse textile; lemn si produse din lemn

telecomunicatii; tehnologia informatiei/IT; transport 

 

3.  Asistenta tehnica si consultanta privind resurse umane:

 

stabilirea necesarului de competenta

analiza necesitatilor de competenta(acest lucru se face prin compararea competentei demonstrate cu competenta necesara, la fiecare subiect in parte)

stabilirea necesitatilor de instruire

planificarea si proiectarea instruirii

furnizarea instruirii(inclusiv constientizarea personalului privind relevanta si importanta activitatilor sale si modul in care contribuie la realizarea obiectivelor calitatii si a celor de mediu)

evaluarea rezultatelor instruirii

mentinerea inregistrarilor adecvate referitoare la studii, instruire, abilitati si experienta(pentru intreg personalul care efectueaza activitati influentand calitatea produsului)

elaborarea regulamentului Intern(de organizare si functionare), fiselor de post(anaiza si evaluarea posturilor - matricea relativitatii functiilor) conform legislatiei in vigoare

 

4.  Audit de personal/produs/proces

 

5.   Consultanta privind identificarea nevoilor de dezvoltare organizationala implementarea schimbarilor organizationale

 

 Sunt realizate urmatoarele:

Selectie si recrutare de personal

Restructurari si reorganizari pe baza evaluarii personalului angajat

Consultanta privind sanatatea si securitatea muncii

Dezvoltarea personalului

Studii asupra gradului de satisfactie si motivarea angajatilor, inclusiv planul de masuri si implementarea acestora

 

6.  Cursuri de instruire

 

 Cursurile de instruire cu urmatoarele tematici:

Initiere si auditori interni in managementul calitatii/ managementul protectiei mediului/ managementului sanatatii si securitatii ocupationale